Kleuren bepalen in grote mate de eerste indruk en het beeld van eenbedrijf. Je kent vast de grote Gele M van Mc. Donalds. En wanneer jij die niet herkent, dan je kinderen of kleinkinderen wel…..Ze zien die vaak al in de verte staan, zelfs als die verscholen is tussen bomen.
De kleur Geel is niet voor niks gekozen door dit bedrijf. Het is namelijk de kleur die het meest opvalt (zelf tussen de bomen..) en die het langst in je herinnering blijft. Heel slim gedaan dus!

De waarden van je bedrijf
Wanneer jezelf een bedrijf hebt is het belangrijk dat je logo past bij de
waarden van je bedrijf. Jij als zelfstandig ondernemer bent je bedrijf en de kleuren van je bedrijf, logo en verdere huisstijl moeten dus ook passen bij jou.
Wie ben jij en wat vertegenwoordig jij met je bedrijf?
Kijk op Kleur bestaat al meer dan 20 jaar en de kleuren van mijn logo en huisstijl zijn helemaal afgestemd op wie ik ben en wat ik mijn klanten te bieden heb.
De 4 hartjes in mijn logo staan voor mijn gezin (mijn man en ik met onze beide dochters).
Mijn gezin is heel waardevol voor mij en de reden waarvoor ik elke dag weer blij en dankbaar ben.
De 4 kleuren die ik heb gekozen zijn de kleuren van mijn persoonlijke
Blauwdruk voor succes en geluk. Deze kleuren zijn uit de Persoonlijke
Kracht Test gekomen en geven precies weer wie ik ben en waar ik voor
sta en met mijn bedrijf te brengen heb.
De Kleuren geven weer wat mijn belangrijkste drijfveren zijn in het leven.
Het zijn alle 4 Vuurkleuren; krachtige, heldere kleuren die mijn
actiegerichte, enthousiaste en dynamische manier van handelen
vertegenwoordigen.

Magenta is de kleur van De Dynamische Initiator, met de 2 drijfveren:
Liefde en Zorgzaamheid.
Dit is de kleur van mijn No.1 Kracht en die zie je het meest terug in mijn uitingen. Ik zorg graag goed voor mijn klanten en geef ze met liefde de adviezen die ze nodig hebben.

Purper is de kleur van De Artistieke Ondernemer, met de 2 drijfveren:
Intuïtie en Verbeelding.
Dit is de kleur van mijn No. 2 Kracht, een kleur die dicht bij Magenta ligt wat paarser is. Ik inspireer mijn klanten graag om te vertrouwen op hun eigen gevoel; die klopt namelijk altijd!

Cyaan is de kleur van De Spraakmakende Trendsetter, met de 2 drijfveren:
Creativiteit en Vernieuwing.
Dit is de kleur van mijn No. 3 Kracht, een kleur die ik heel graag draag en op een muur zit in mijn studio. Mijn adviezen zijn altijd gebaseerd zijn op de nieuwste inzichten.



Met deze 4 kleuren wil ik laten zien hoe ik mijn klanten het liefst begeleidt en adviseer.
Ik gun mijn klanten dat ze met zorg voor anderen en zichzelf een gelukkig, liefdevol en betekenisvol leven leiden, zodat ze met veel energie, vol zelfvertrouwen en blij met zichzelf voor de spiegel staan.
Dat wil jij toch ook!? Weten met welke kleuren jij vanuit je Kracht een gelukkig leven leidt? En/of hoe je met meer impact succesvoller wordt met je bedrijf?
Neem contact op voor de mogelijkheden door een mailtje te sturen
naar info@kijkopkleur.nl, dan maken we een telefonische afspraak of zien we elkaar online en dan praten we er over!
Tot ziens en ik wens je een fijne dag,
Hartegroet van Jannie